CEMEX zaufany partner w biznesie
21 marca, 2017
- wyniki badania satysfakcji Klientów w Pionie Sprzedaży Cementu
Ponad 98% ankietowanych uważa CEMEX Polska za firmę godną polecenia. Ta doskonała ocena jak i pozostałe wyniki zostały opracowane na podstawie badania satysfakcji Klientów CEMEX, które zostało przeprowadzone pod koniec ubiegłego roku. Uzyskane opinie i oceny stanowią doskonałe źródło ważnych informacji, które w znacznym stopniu pomagają w poznaniu potrzeb i oczekiwań naszych Partnerów handlowych. Zapraszamy do zapoznania się z wynikami.
Od początku naszych badań stosujemy tę samą metodologię. Analiza danych oparta jest na odpowiedziach uzyskanych w czasie ankiety telefonicznej. W ubiegłym roku została zmieniona jedynie częstotliwość przeprowadzonych badań. Zrezygnowaliśmy z badania przed sezonem i przeprowadzamy tylko jedno badanie na koniec głównego sezonu sprzedażowego na przełomie listopada i grudnia. Wyniki ostatniego badania zostały opracowane na grupie stanowiącej blisko 30% Klientów aktywnie współpracujących z CEMEX. Dzięki tak licznej reprezentacji mieliśmy możliwość przeprowadzenia szczegółowego badania, którego wybranymi wynikami chcemy się z Państwem podzielić:
Wartym podkreślenia jest fakt, że ponad 98% respondentów deklaruje chęć dalszej współpracy i jest gotowa polecić firmę CEMEX, jako partnera w biznesie. Cieszy nas wysoki poziom satysfakcji naszych Klientów, którzy niezmiennie i bardzo dobrze oceniają wzajemną współpracę.
Badanie dostarczyło nam także wiedzę na temat dziedzin, w których Klienci oczekiwaliby poprawy lub korekty działań. Niektóre z nich, jak na przykład poprawa jakości i szybkości przekazywania dokumentacji handlowej została już wdrożona, dzięki zmianie operatora pocztowego. Inne sugestie wymagają dodatkowej i pogłębionej analizy.
Każda przekazana informacja w trakcie ankiety jest dla nas wartościowa i będzie wskazówką do usprawnienia wzajemnej współpracy. Jesteśmy bardzo wdzięczni naszym Klientom za udział w ankiecie i przekazanie wszystkich wartościowych odpowiedzi i informacji.
- 93% Klientów jest zadowolonych z terminowości dostaw
- Ponad 92% ankietowanych bardzo dobrze ocenia pracę Kierowników Sprzedaży
- Ponad 92% Klientów jest zadowolonych z usług oferowanych przez Dział Doradztwa Technicznego
- Ponad 91% Klientów bardzo dobrze ocenia usługi oferowane przez Centrum Obsługi Klienta
Wartym podkreślenia jest fakt, że ponad 98% respondentów deklaruje chęć dalszej współpracy i jest gotowa polecić firmę CEMEX, jako partnera w biznesie. Cieszy nas wysoki poziom satysfakcji naszych Klientów, którzy niezmiennie i bardzo dobrze oceniają wzajemną współpracę.
Badanie dostarczyło nam także wiedzę na temat dziedzin, w których Klienci oczekiwaliby poprawy lub korekty działań. Niektóre z nich, jak na przykład poprawa jakości i szybkości przekazywania dokumentacji handlowej została już wdrożona, dzięki zmianie operatora pocztowego. Inne sugestie wymagają dodatkowej i pogłębionej analizy.
Każda przekazana informacja w trakcie ankiety jest dla nas wartościowa i będzie wskazówką do usprawnienia wzajemnej współpracy. Jesteśmy bardzo wdzięczni naszym Klientom za udział w ankiecie i przekazanie wszystkich wartościowych odpowiedzi i informacji.