Zmiany w pionie komunikacji i marketingu CEMEX
05 sierpnia, 2011
W wyniku ewolucji modelu zarządzania strategią rynkową CEMEX powstał Dział Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu.
Nowy dział w CEMEX Polska powstał z połączenia zespołów Marketingu oraz Komunikacji Korporacyjnej i Public Affairs. Stanowisko Dyrektora
Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu objęła z dniem 1 sierpnia 2011 roku Izabella Rokicka, która do tej pory pełniła funkcję Dyrektor Komunikacji i Public Affairs. Dyrektor Rokicka jest również Prezesem powołanej przez CEMEX Fundacji „Budujemy Przyszłość”.
Powstały dział będzie prowadził zintegrowaną komunikacją dla wszystkich linii biznesowych betonu, cementu i kruszyw CEMEX Polska w zakresie usług promocyjnych, reklamowych PR, komunikacji bezpośredniej z Klientami oraz działań marketingu relacyjnego. Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Polsce będzie także koordynować prace zespołu komunikacji CEMEX w Republice Czeskiej.
Izabella Rokicka rozpoczęła współpracę z CEMEX Polska w 2008 roku. W 2009 roku objęła stanowisko Prezesa Fundacji CEMEX „Budujemy Przyszłość”. Z branżą PR i marketingu związana jest od ponad 10 lat. Posiada doświadczenie w zakresie budowania reputacji i relacji firmy z otoczeniem, komunikacji wewnętrznej, CSR, marketingu i zarządzania kryzysowego. Doświadczenie zawodowe zdobyła m.in. w firmach: SKANSKA, NCC, White & Case. Jest absolwentką Królewskiego Uniwersytetu w Sztokholmie, Uniwersytetu Marii Curii-Skłodowskiej w Lublinie i London School of Public Relations.
CEMEX jest jednym z wiodących, globalnych producentów i sprzedawców cementu, betonu towarowego i kruszyw. Globalna skala działania oraz dobra znajomość lokalnych rynków sprawia, że od ponad 100 lat CEMEX dostarcza wysokiej klasy rozwiązania budowlane w ponad 50 krajach na całym świecie. Dąży do innowacyjnych rozwiązań branżowych i promuje zrównoważoną przyszłość. CEMEX obecny jest na polskim rynku od 2005 roku. Polską bazę stanowią 2 cementownie (Cementownia Rudniki i Cementownia Chełm), 41 wytwórni betonu zlokalizowanych na teren ie całego kraju oraz 8 kopalni kruszyw. CEMEX Polska zatrudnia 1330 osób.
Powstały dział będzie prowadził zintegrowaną komunikacją dla wszystkich linii biznesowych betonu, cementu i kruszyw CEMEX Polska w zakresie usług promocyjnych, reklamowych PR, komunikacji bezpośredniej z Klientami oraz działań marketingu relacyjnego. Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Polsce będzie także koordynować prace zespołu komunikacji CEMEX w Republice Czeskiej.
Izabella Rokicka rozpoczęła współpracę z CEMEX Polska w 2008 roku. W 2009 roku objęła stanowisko Prezesa Fundacji CEMEX „Budujemy Przyszłość”. Z branżą PR i marketingu związana jest od ponad 10 lat. Posiada doświadczenie w zakresie budowania reputacji i relacji firmy z otoczeniem, komunikacji wewnętrznej, CSR, marketingu i zarządzania kryzysowego. Doświadczenie zawodowe zdobyła m.in. w firmach: SKANSKA, NCC, White & Case. Jest absolwentką Królewskiego Uniwersytetu w Sztokholmie, Uniwersytetu Marii Curii-Skłodowskiej w Lublinie i London School of Public Relations.
CEMEX jest jednym z wiodących, globalnych producentów i sprzedawców cementu, betonu towarowego i kruszyw. Globalna skala działania oraz dobra znajomość lokalnych rynków sprawia, że od ponad 100 lat CEMEX dostarcza wysokiej klasy rozwiązania budowlane w ponad 50 krajach na całym świecie. Dąży do innowacyjnych rozwiązań branżowych i promuje zrównoważoną przyszłość. CEMEX obecny jest na polskim rynku od 2005 roku. Polską bazę stanowią 2 cementownie (Cementownia Rudniki i Cementownia Chełm), 41 wytwórni betonu zlokalizowanych na teren ie całego kraju oraz 8 kopalni kruszyw. CEMEX Polska zatrudnia 1330 osób.