Nasi klienci
Dbając o najwyższą jakość świadczonych usług, wszelkie działania podejmowane wobec klientów prowadzimy z poszanowaniem zasad etycznego prowadzenia biznesu. Dlatego też nie stosujemy praktyk dyskryminujących wobec klientów ani rynków. Sprzeczna z prawem dyskryminacja stanowi naruszenie naszego Kodeksu Etyki oraz międzynarodowych przepisów dotyczących konkurencji i nie jest tolerowana w naszej firmie. Nasze prezentacje handlowe i wszystkie materiały promocyjne nie zawierają nieprawdziwych stwierdzeń na temat jakości, dostępności produktów, terminów dostaw ani warunków płatności.
Chcąc lepiej odpowiadać na potrzeby klientów regularnie mierzymy poziom ich satysfakcji z wykorzystaniem wskaźnika NPS (Net Promoter Score). Analizy i wnioski będące rezultatem badań pozwalają nam proaktywnie zmieniać się i rozwijać, z uwzględnieniem bieżących zagadnień ważnych dla klientów CEMEX, jak i całego rynku.